miercuri, 1 august 2012

Banii..Cat de mult conteaza ?

 Cam toti oamenii isi doresc acelasi lucru , banii . Dar de ce ne dorim atat de mult banii si dam la o parte valorile care sunt poate de 10 ori mai importante ? Pai am putea da vina pe societate , oameni , bunuri materiale etc etc lista poate continua . Dar de ce nu dam vina in primu rand pe noi ? Tot ce vedem in jurul nostru a devenit ceva artificial in niciun caz nu mai este natural tocmai din cauza asta , a noastra . Oricat am ocolii si am spune "nu eu" nu putem nega nimic.Dar oare nu ne-am saturat de atatea ipocrizii si figuri la tv , pe strada , in magazine , la scoala din partea celor ce au prea multi ? Fetitele cu botul roz care deja nu mai au nevoie de prezentari ne-au facut de atatea ori sa ne dam seama ca indiferent de cati bani ai avea tot prost/proasta ramai . Hai sa fim sinceri personaje ca Gigi Becali , Mititelu , Dragomir niciodata nu vor parea niste oameni educati in fata unuia care chiar are capul pe umeri tocmai din cauza caracterului . Li se pun intrebari de cultura generala ( daca pot sa le numesc de cultura generala ) si inteligentele noastre dive rad in hohote si dau raspunsuri de iti vine sa o iei le fuga . Acum spune-ti voi cand te umilesti in halul asta , cat de mult mai conteaza banii ? Cine se mai gandeste la bani cand te vede atat de batuta in cap ? Daca se mai gandeste cineva ori "ai chiar prea multi bani" ori e calcat cu tiru pe cap . Nu mai zic de manelisti si de melodiile lor care iti provoaca scarba de tot ce inseamna Romania , ei deja sunt un caz pierdut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu