joi, 2 august 2012

Sansele sa castigi la loto ... mai mici decat sa fii lovit de o masina in drum spre loterie

Dupa parerea mea cel mai prostesc joc posibil din moment ce sansele de castig sunt 1 la 13.983.816 , asta daca joci varianta simpla cu 6 numere .Asta inseamna ca daca ai juca 13.983.816 de saptamani la rand poate ai castiga odata . Acestea fiind spuse imi pun si eu intrebarea , de ce mai joaca oamenii la LOTO ? Va spun eu de ce , pentru ca este mult mai comod sa joci la loto intretinand o speranta minuscula decat sa demarezi o afacere riscand o DEZILUZIE scrisa cu majuscule si este poate de 100 de ori mai simplu sa stai pe canapea duminica seara verificand numerele decat sa muncesti pana dimineata pentru afacerea ta . Toti am jucat cel putin odata dar eu nu stiu de ce am avut mereu impresia idioata ca o sa castig si da am castigat...experienta.Unii spun ca ar fi niste scheme care permit ameliorarea acestor sanse si daca asa ceva chiar exista poate ai reusi sa castigi la loto in urmatorii 100.000 de ani. Nu mai asteptati sa va imbogatiti peste noapte , mai bine munciti   si asa mai aveti o sansa...desigur nu in Romania . Bafta 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu