miercuri, 1 august 2012

Un cap sec , doua , trei ,10 mil. de capete seci

Tu stii cateva zeci eu cateva zeci (poate sute) si asa mai departe . " Sunt doua lucruri infinite , universul si prostia,iar de univers nu sunt prea sigur" . Einstein spunea chestia asta , si parca ma vad razand in hohote cand am auzit-o prima oara ..Nu am cum sa il contrazic , prostia chiar e infinita ,dai de ea pe toate drumurile indiferent unde te-ai duce . Stiu un individ (l-am vazut la stiri) care si-a bagat doua ciocane in fund cu scopu de a sparge niste samburi de cirese . Nu am auzit ceva mai prostesc decat asta in viata mea si nici nu cred ca o sa aud ! Personaju asta dubios l-am vazut si pe youtube in urmatoarele saptamani si m-am gandit ca poate vreti sa radeti odata cu mine.Bine asta e un caz postat pe internet de postul de televiziune care a facut reportajul oricare ar fi el , dar ce sa facem cu cei care se posteaza singuri facand chestii stupide doar de dragul de a rade altii sau whatever care o fii scopul. Astia sunt adevarata prostime care
se inmulteste pe zi ce trece si ne fac sa ne simtim genii pe langa domniile lor . Erau doi foarte amuzanti care s-au luat la bataie in mijlocul traficului da..bataie nene , isi carau aia pumni zici ca era Boxbuster . Si toata lumea se uita de parca era ceva de nemaiintalnit . Dupa ce au terminat pugilistii si au stabilit invingatorul fiecare se intoarce la masina lui dar surpriza este ca si-au dat mana si fiecare si-a vazut de scopu lui . Faza asta nu pot sa o cataloghez ca prostie pura , poate decat prima parte dar partea a doua a fost de senzatie. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu